League of Legends: Co zmieni patch 6.7?

2016-04-06 11:04:48 (ost. akt: 2016-04-06 10:07:56)

Gry online

  • Goodgame Empire

    Goodgame Empire

    Goodgame Empire to wyśmienita gra strategiczna przygotowana przez GoodGame Studio. Zbuduj własny zamek, stwórz potężną armię i stocz epicką walkę z innymi graczami na dynamicznej mapie świata. Zmiażdż...

  • Goodgame Big Farm

    Goodgame Big Farm

    Wujek George zostawił Ci swoją farmę, niestety w kiepskim stanie. Używając swoich zdolności biznesowych i pomocy sąsiadów, rodziny i przyjaciół możesz zmienić zapuszczone podwórze w piękną i znów prosperującą...

  • Goodgame Poker

    Goodgame Poker

    Goodgame Poker to zupełnie nowe doświadczenie dla graczy. Goodgame Poker łączy wszystkie strategie, umiejętności i frajdę Texas Hold’em z dopasowanymi awatarami i nowym świeżym współczesnym stylem. Zwiększaj...

  • Shadow Kings - The Dark Ages

    Shadow Kings - The Dark Ages

    Zbuduj własne miasto i dbaj o jego mieszkańców! Rozwijaj gospodarkę, zawieraj traktaty handlowe, szukaj nowych zasobów. Pamiętaj, że rosnąca metropolia to łakomy kąsek dla orków, goblinów i troli – broń...

April Fools 2016 - Login Screen/YouTube

April Fools 2016 - Login Screen/YouTube

Autor zdjęcia: League of Legends/YouTube

Podziel się:

Osłabienie kilku bohaterów, wzmocniona Irelia, globalne ujednolicenie portretów i aktualizacja łupów oraz Warsztatu Hextech - sprawdź co dokładnie zmieni najnowszy patch do League of Legends.

Jak wynika z informacji podanych przez Riot Games, w najbliższym patchu możemy spodziewać się osłabienia znacznej liczby bohaterów.

Patrick „Scarizard” Scarborough:: "Usunięcie nadwyżki mocy wpisuje się w jedną z naszych głównych filozofii – czyli: gdzie to tylko możliwe, chcemy zachować mocne strony bohatera, jednocześnie pozostawiając ich słabości."


Usunięcia "nadwyżki mocy" obejmie m.in. Jhina, Poppy, Udyra i Zeda. Według oficjalnego komunikatu, wzmocniona zostanie Irelia, która jak dotąd wg. Scarizarda, była tylko równoważona.

Aktualizacja wprowadzi także zmiany co do czasów odrodzenia oraz wprowadzonego niedawno Warsztatu Hextech. Co dokładnie się zmieni?

BOHATEROWIE:

Aurelion Sol
- skrócony czas działania ogłuszenia Q (1/1,25/1,5/1,75/2 sek. ⇒ 1,1/1,2/1,3/1,4/1,5 sek.)
- zmienione spowolnienie R (60/70/80% ⇒ 40/50/60%; czas trwania: 4 sekundy ⇒ 2 sekundy)

Corki
- zmniejszone skalowanie podstawowych ataków (1,1 pkt. całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku)

Irelia
- zmniejszony koszt Q (60/65/70/75/80 pkt. many ⇒ 50/55/60/65/70 pkt. many)
- zwiększone skalowanie obrażeń (1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 1,2 pkt. całkowitych obrażeń od ataku)

Jhin
- zwiększony koszt 9 zmniejszone obrażenia Q (60/85/110/135/160 pkt. ⇒ 50/75/100/125/150 pkt.; koszt: 30/35/40/45/50 pkt. many ⇒ 40/45/50/55/60 pkt. many)
- zmniejszony koszt E (40/45/50/55/60 pkt. many ⇒ 30/35/40/45/50 pkt. many)

Kindred
- zmniejszone leczenie W na początku, ale większe później (43-94 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 34-102 pkt. (na poziomach 1-18)
- R jest teraz rzucane na siebie (nie można już używać na sojusznikach)

Lux
- zwiększona prędkość pocisku W (Pryzmatyczna Bariera wylatuje trochę wolniej, ale powraca znacznie szybciej (ogólnie szybciej niż w 6.6)

Nidalee
- zmniejszone obrażenia W na początku, ale większe później (65/110/155/200 pkt. ⇒ 60/110/160/210 pkt.)

Poppy
- zmniejszony zasięg umiejętności biernej i E (525 jedn. ⇒ 425 jedn.)
- zmniejszone obrażenia Q (40/65/90/115/140 pkt. + 6% maksymalnego zdrowia celu ⇒ 35/55/75/95/115 pkt. + 7% maksymalnego zdrowia celu)
- umiejętność bierna nie resetuje podstawowych ataków

Rammus
- wydłużono czas odnowienia R (60 sek. ⇒ 100/80/60 sek.)

Soraka
- zwiększony koszt many Q (40 pkt. many na wszystkich poziomach ⇒ 40/45/50/55/60 pkt. many)
- zwiększony kosz many W (40/45/50/55/60 pkt. many ⇒ 50/55/60/65/70 pkt. many)

Udyr
- zmniejszenie regeneracji zdrowia (8,7 pkt. ⇒ 6 pkt.)
- obrażenia w czasie oraz przy trafieniu R zmniejszone (15/25/35/45/55 pkt. ⇒ 10/20/30/40/50 pkt.; obrażenia przy trafieniu: 40/75/110/145/180 pkt. ⇒ 25/60/95/130/165 pkt.)

Zed
- wydłużony czas odnowienia W (18/17/16/15/14 sek. ⇒ 22/20/18/16/14 sek.)
- zmniejszone bierne dodatkowe obrażenia od ataku W (5/10/15/20/25% ⇒ 4/8/12/16/20%)

UJEDNOLICONE PORTRETY

Zaktualizowane zostaną stare portrety postaci, aby były identyczne we wszystkich regionach.

PRZEDMIOTY:

Paszcza Malmortiusa
- zmniejszenie odporności na magię (50 pkt. ⇒ 40 pkt.)
- prędkość ataku została usunięta (25% ⇒ 0%)

SPECJALIZACJE:

Żądza Krwi Watażki
- bohaterowie atakujący z dystansu wykradają mniej życia od stworów (50% ⇒ 50% dla bohaterów walczących wręcz, 25% dla bohaterów walczących z dystansu)

CZAS ODRODZENIA:

- krótsze czasy odrodzenia w środkowej fazie gry (zmieniono czasy odrodzenia, aby były mniej karcące między 30 a 55 minutą (czasy przed i po tych momentach pozostają bez zmian)

WIZJA:

- jeżeli widzicie wrogiego bohatera bez pomocy totemów lub efektów dających wizję, on zawsze widzi was i na odwrót (pomijając Zasłonę Dymną Gravesa i inne efekty zmniejszające wizję)
- naprawiono błąd, który sprawiał, że zniszczenie niebieskiego talizmanu na chwilę ujawniało obszar wokół was
- naprawiono błąd, który sprawiał, że zaatakowanie wrogiego bohatera w pobliżu ściany dawało mu wizję po drugiej stronie ściany

NOWE TRYBY GRY:

W weekendy będą dostępne nowe tryby gry:
- kolejka pojawi się w piątek po południu, około godziny 16 czasu serwera, i zniknie z gry w poniedziałek rano
- kolejka z rotacyjnymi trybami gry oferuje co najmniej jeden tryb gry w każdy weekend przez kilka tygodni
- udostępnimy harmonogram nadchodzących trybów na stronie Leagueoflegends.com, zanim będą dostępne do gry
- Maestria Bohaterów jest dostępna we wszystkich trybach rotacyjnych, dzięki czemu możecie zdobywać punkty dla bohaterów, którymi gracie, a także zdobywać skrzynie do Warsztatu Hextech za oceny S i fragmenty kluczy za zwycięstwa

OGRANICZENIE DLA GRUP UMÓWIONYCH:

- gracze w kręgach Pretendenta, Mistrzowskim i Diamentowym mogą teraz grać umówione mecze rankingowe z graczami, którzy znajdują się +/- 2 dywizje od nich. Krąg Mistrzowski i Pretendenta liczą się jako pojedyncze dywizje nad Diamentem. Przykłady nowych ograniczeń w praktyce:

PRETENDENT: Pretendent / Mistrzowski / Diament I
DIAMENT I: Pretendent / Mistrzowski / Diament I, II, III
DIAMENT V: Diament III, IV, V / Platyna I, II
PLATYNA: gracze na szczycie Platyny mogą grać z graczami z niskiego Diamentu na podstawie powyższych ograniczeń dla Diamentowych graczy. Wszyscy Platynowi gracze mogą grać z Platynowymi (i Złotymi) z dowolnej dywizji.
ZŁOTO, SREBRO, BRĄZ: Bez zmian

WARSZTAT HEXTECH I ŁUPY:

Od nowego patcha fragmenty kluczy będą dostępne w ARAM i Twisted Treeline w tym patchu. Najwyższe poziomy łupów mają teraz nazwy, aby ułatwić ich identyfikację:

- (skrzynia bez zamka) fragmenty kluczy mają szansę na wypadnięcie po wygraniu meczów ARAM lub Twisted Treeline
- (łuptorpeda) podobnie jak na Summoner’s Rift, fragmenty kluczy wypadają rzadko, a im więcej ich masz, tym mniej będzie wypadać

* Dodatkowo, cztery jakość łupów podzielono na: super (pomarańczowy), mityczny (fioletowy), legendarny (czerwony) i epicki (morski). Na ten moment, epicki łup ogranicza się jedynie do... Hextechowej Annie. Dla lepszych doznań wizualnych dodano nowe animacje samego warsztatu.


Standardowo, jak przy każdym patchu, poprawiono wszelakie błędy, bardziej lub mniej skutecznie utrudniające rozgrywkę. Więcej szczegółów o zmianach oraz aktualnościach, znajdziecie na oficjalnej stronie League of Legends!

Źródło: leagueoflegends.com

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB