Osłabienie kilku bohaterów, wzmocniona Irelia, globalne ujednolicenie portretów i aktualizacja łupów oraz Warsztatu Hextech - sprawdź co dokładnie zmieni najnowszy patch do League of Legends.
"Usunięcie nadwyżki mocy wpisuje się w jedną z naszych głównych filozofii – czyli: gdzie to tylko możliwe, chcemy zachować mocne strony bohatera, jednocześnie pozostawiając ich słabości."
BOHATEROWIE:
- skrócony czas działania ogłuszenia Q (1/1,25/1,5/1,75/2 sek. ⇒ 1,1/1,2/1,3/1,4/1,5 sek.)
- zmienione spowolnienie R (60/70/80% ⇒ 40/50/60%; czas trwania: 4 sekundy ⇒ 2 sekundy)
- zmniejszone skalowanie podstawowych ataków (1,1 pkt. całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku)
- zmniejszony koszt Q (60/65/70/75/80 pkt. many ⇒ 50/55/60/65/70 pkt. many)
- zwiększone skalowanie obrażeń (1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 1,2 pkt. całkowitych obrażeń od ataku)
- zwiększony koszt 9 zmniejszone obrażenia Q (60/85/110/135/160 pkt. ⇒ 50/75/100/125/150 pkt.; koszt: 30/35/40/45/50 pkt. many ⇒ 40/45/50/55/60 pkt. many)
- zmniejszony koszt E (40/45/50/55/60 pkt. many ⇒ 30/35/40/45/50 pkt. many)
- zmniejszone leczenie W na początku, ale większe później (43-94 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 34-102 pkt. (na poziomach 1-18)
- R jest teraz rzucane na siebie (nie można już używać na sojusznikach)
- zwiększona prędkość pocisku W (Pryzmatyczna Bariera wylatuje trochę wolniej, ale powraca znacznie szybciej (ogólnie szybciej niż w 6.6)
- zmniejszone obrażenia W na początku, ale większe później (65/110/155/200 pkt. ⇒ 60/110/160/210 pkt.)
- zmniejszony zasięg umiejętności biernej i E (525 jedn. ⇒ 425 jedn.)
- zmniejszone obrażenia Q (40/65/90/115/140 pkt. + 6% maksymalnego zdrowia celu ⇒ 35/55/75/95/115 pkt. + 7% maksymalnego zdrowia celu)
- umiejętność bierna nie resetuje podstawowych ataków
- wydłużono czas odnowienia R (60 sek. ⇒ 100/80/60 sek.)
- zwiększony koszt many Q (40 pkt. many na wszystkich poziomach ⇒ 40/45/50/55/60 pkt. many)
- zwiększony kosz many W (40/45/50/55/60 pkt. many ⇒ 50/55/60/65/70 pkt. many)
- zmniejszenie regeneracji zdrowia (8,7 pkt. ⇒ 6 pkt.)
- obrażenia w czasie oraz przy trafieniu R zmniejszone (15/25/35/45/55 pkt. ⇒ 10/20/30/40/50 pkt.; obrażenia przy trafieniu: 40/75/110/145/180 pkt. ⇒ 25/60/95/130/165 pkt.)
- wydłużony czas odnowienia W (18/17/16/15/14 sek. ⇒ 22/20/18/16/14 sek.)
- zmniejszone bierne dodatkowe obrażenia od ataku W (5/10/15/20/25% ⇒ 4/8/12/16/20%)
UJEDNOLICONE PORTRETY
PRZEDMIOTY:
- zmniejszenie odporności na magię (50 pkt. ⇒ 40 pkt.)
- prędkość ataku została usunięta (25% ⇒ 0%)
SPECJALIZACJE:
- bohaterowie atakujący z dystansu wykradają mniej życia od stworów (50% ⇒ 50% dla bohaterów walczących wręcz, 25% dla bohaterów walczących z dystansu)
CZAS ODRODZENIA:
WIZJA:
- naprawiono błąd, który sprawiał, że zniszczenie niebieskiego talizmanu na chwilę ujawniało obszar wokół was
- naprawiono błąd, który sprawiał, że zaatakowanie wrogiego bohatera w pobliżu ściany dawało mu wizję po drugiej stronie ściany
NOWE TRYBY GRY:
- kolejka pojawi się w piątek po południu, około godziny 16 czasu serwera, i zniknie z gry w poniedziałek rano
- kolejka z rotacyjnymi trybami gry oferuje co najmniej jeden tryb gry w każdy weekend przez kilka tygodni
- udostępnimy harmonogram nadchodzących trybów na stronie Leagueoflegends.com, zanim będą dostępne do gry
- Maestria Bohaterów jest dostępna we wszystkich trybach rotacyjnych, dzięki czemu możecie zdobywać punkty dla bohaterów, którymi gracie, a także zdobywać skrzynie do Warsztatu Hextech za oceny S i fragmenty kluczy za zwycięstwa
OGRANICZENIE DLA GRUP UMÓWIONYCH:
DIAMENT I: Pretendent / Mistrzowski / Diament I, II, III
DIAMENT V: Diament III, IV, V / Platyna I, II
PLATYNA: gracze na szczycie Platyny mogą grać z graczami z niskiego Diamentu na podstawie powyższych ograniczeń dla Diamentowych graczy. Wszyscy Platynowi gracze mogą grać z Platynowymi (i Złotymi) z dowolnej dywizji.
ZŁOTO, SREBRO, BRĄZ: Bez zmian
WARSZTAT HEXTECH I ŁUPY:
- (łuptorpeda) podobnie jak na Summoner’s Rift, fragmenty kluczy wypadają rzadko, a im więcej ich masz, tym mniej będzie wypadać
Standardowo, jak przy każdym patchu, poprawiono wszelakie błędy, bardziej lub mniej skutecznie utrudniające rozgrywkę. Więcej szczegółów o zmianach oraz aktualnościach, znajdziecie na oficjalnej stronie League of Legends!
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez