W wersji 9.14 gra została przeniesiona na platformę dźwiękową Audiokinetic Wwise, co oznacza duże zmiany dla środowiska dźwiękowego w grze.
Dzięki Zastosowanej technologii audio, bitwy pancerne staną się bardziej realistyczne. Znajdą się w nich klimatyczne dźwięki takie jak: zmiana biegów, stukanie gąsienic na bruku, dźwięki przelatujących pocisków – co doda grze immersji. Nie tylko klimatyczność i immersja wzrosną, wzrośnie również wartość informacyjna dźwięków. Poprzednio głównym źródłem danych na polu bitwy były wizualne zdarzenia zauważane przez gracza, lub informacje na minimapie. Dźwięki raczej współtworzyły klimat bitew pancernych, niż informowały graczy o przebiegu sytuacji.
Zielony obszar: Zasięg widzenia (ZW) – obszar widoczny dla gracza (informacje z pola bitwy dostępne audiowizualnie).
Szary obszar: obszar poza zasięgiem widzenia gracza (informacje dostępne tylko przez warstwę dźwiękową).
Po aktualizacji 9.14 będzie to inaczej wyglądać. Transfer na platformę Audiokinetic Wwise nie tylko podniesie jakość dźwięków (będą one bardziej rzeczywiste i zróżnicowane), lecz również podniesie ilość i jakość otrzymywanych za ich pomocą informacji.
W nadchodzącej aktualizacji każdy strzał przeciwnika dostarczy większej ilości danych: prawdopodobny kaliber, typ amunicji, prawdopodobną ilość uszkodzeń, itp.. Analiza otrzymanych informacji pozwoli na wyciągnięcie odpowiednich wniosków i dostosowanie działań do bieżącej sytuacji.
Oprócz całej gamy danych o sytuacji w bitwie (strzały, trafienia, penetracja, itp.) gracze otrzymują dużą ilość jasnych i szczegółowych informacji. Na przykład dźwięk załadowanego działa, dźwięk informujący gracza o uszkodzeniu
Usprawniona fizyka ruchu pojazdów
Po opublikowaniu nowej wersji czołgi będą zachowywać się bardziej realistycznie. To zasługa usprawnień wprowadzonych w nowym silniku fizyki. Ponadto będziecie mogli wykonywać szereg nowych manewrów w bitwie:
* blokowanie gąsienic w celu wykonania ostrzejszych skrętów;
* blokowanie gąsienic w celu szybkiej zmiany położenia pojazdu;
* wywrócenie przeciwnika po taranowaniu;
* poślizgi i zarzucanie pojazdami.
Usprawnienia minimapy
Minimapa została uzupełniona o dodatkowe informacje, w tym maksymalny zasięg wykrywania pojazdów przeciwnika oraz dynamiczny zasięg widzenia pojazdu.
Żółty okrąg: odległość rysowania elementów.
Biały okrąg: maksymalny zasięg wykrywania.
Zielony okrąg: dynamiczny zasięg widzenia. Ta wartość zależy od wszelkich czynników, które wpływają na zasięg widzenia pojazdu (podstawowy zasięg widzenia, stopień wyszkolenia załogi, zainstalowane wyposażenie i sprzęt eksploatacyjny itp.).
Misje osobiste z wyznaczonymi celami
Na karcie „Szkolenie rekrutów” dodano blok misji o nazwie „Manewry”, które są przeznaczone dla pojazdów z poziomów IV–V. Głównym warunkiem aktywowania misji „Manewry” jest wypełnienie misji specjalnej. Misje „Manewry” będą dostępne dla graczy, którzy zarejestrowali się po publikacji wersji 9.10 i wypełnili misję „Dalsze badania” zestawu „Szkolenie rekrutów”.
Uproszczone badania modułów pojazdów
Wprowadzono zmiany w systemie badań pojazdów na poziomie I i II, aby uprościć proces poznawania gry przez nowych graczy. W pojazdach I poziomu można będzie zbadać tylko jeden moduł – działo. Natomiast w pojazdach II poziomu będziecie mogli zbadać niewielką liczbę modułów.
Komentarze (2) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez
Undek #1952146 | 83.30.*.* 12 mar 2016 23:13
upgrade 9.14 800MB + jakieś aktualizacje 500MB ... - i dupa bo szumy w grze jakieś i nic nie idzie pograć !!!
Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! odpowiedz na ten komentarz
Łiot #1950534 | 95.160.*.* 10 mar 2016 18:51
Co to jest immersja?? I jaki związek ma z grą??
Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)