Twitter: Spada dynamika wzrostu użytkowników, rośnie średni przychód z każdego z nich

2016-02-13 14:00:00 (ost. akt: 2016-02-13 00:10:37)

Gry online

  • Goodgame Empire

    Goodgame Empire

    Goodgame Empire to wyśmienita gra strategiczna przygotowana przez GoodGame Studio. Zbuduj własny zamek, stwórz potężną armię i stocz epicką walkę z innymi graczami na dynamicznej mapie świata....

  • Goodgame Big Farm

    Goodgame Big Farm

    Wujek George zostawił Ci swoją farmę, niestety w kiepskim stanie. Używając swoich zdolności biznesowych i pomocy sąsiadów, rodziny i przyjaciół możesz zmienić zapuszczone podwórze w piękną...

  • Goodgame Poker

    Goodgame Poker

    Goodgame Poker to zupełnie nowe doświadczenie dla graczy. Goodgame Poker łączy wszystkie strategie, umiejętności i frajdę Texas Hold’em z dopasowanymi awatarami i nowym świeżym współczesnym...

  • Shadow Kings - The Dark Ages

    Shadow Kings - The Dark Ages

    Zbuduj własne miasto i dbaj o jego mieszkańców! Rozwijaj gospodarkę, zawieraj traktaty handlowe, szukaj nowych zasobów. Pamiętaj, że rosnąca metropolia to łakomy kąsek dla orków, goblinów i...

Podziel się:

Najważniejszą względną dla inwestorów jest liczba miesięcznych aktywnych użytkowników. Po Facebooku, Twitter jest drugą najpopularniejszą platformą społecznościową z ponad 300 mln użytkowników.

Można by przypuszczać, że zaznaczony tu na pomarańczowo Twitter, który ma niższą bazę, będzie rosnąć szybciej niż zaznaczony na biało Facebook. Od pewnego czasu tak nie jest. Co więcej, jedynie 44 proc. użytkowników Twittera korzysta z platformy codziennie. W przypadku FB to 2/3.

Z danych Bloomberga wynika, że "zaangażowanie użytkowników" czyli stosunek codziennych aktywności do tych comiesięcznych, jest kluczowy dla rozwoju firmy. A to dlatego, że aktywni codziennie użytkownicy generują kontent, tworzą ruch i przyciągają kolejnych użytkowników i dają nadzieję na przyszłe zyski.
Są jednak i dobre wieści. Średni przychód z jednego użytkownika TT wzrósł trzykrotnie w trzy lata. Wzrósł także stosunek reklam do tweetów, tzw. adload. Wciąż jednak pozostaje na poziomie 1/3 celu wyznaczonego przez samą firmę. Poprawiający się adload podnosi wpływy, choć przyrost użytkowników i ich zaangażowanie spada.

Analitycy martwią się również o odpływ kadr wyższego szczebla. Ten slajd pokazuje spadek dynamiki wzrostu na przestrzeni jednego roku.



Źródło: Bloomberg/x-news

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB